בריאות,תזונה ואיזון - פשוט גם אם לא קל - מיינדפולנס | Mindfulness | קורסים מיינדפולנס | קורס מיינדפולנס | אנה נווה לדרמן
-11-34yj7ld6msmmind7ehxedm

בריאות,תזונה ואיזון – פשוט גם אם לא קל

כולנו רוצים בריאות. כולנו רוצים להראות טוב, להרגיש טוב.כולנו רוצים להיות מאושרים. יש המון מידע ברשת, בספרים וטלויזיה על איך לחיות נכון ומה המתכון המנצח לבריאות ולאושר.

ובכל זאת-מספר האנשים בדכאן עולה בהתמדה. צריכת כדורים נגד חרדות ודכאון עולה.למרות כל המידע ואלפי סוגים של דיאטות, גם בעיית ההשמנה לא נפתרה.יותר מכך. למרות שיש מחלות שהיום גם רופאים מערביים מכירים בקשר בין תזונה למחלה-אנשים מעדיפים לבלוע כדורים וכך למעשה לא מבריאים לעולם אלא רק מדכאים את הסימפטומים ופעמים רבות נוצרת בעיה אחרת.

תעשיית הבריאות היא למעשה תעשייה של מחלות ומיליוני מיליונים מתגלגלים להם כאשר למעשה בריאות היא דבר די פשוט. והגיע הזמן לחשוף את הסוד הכמוס הזה.

מילת המפתח לתזונה בריאה היא: פשטות!!!! פשטות במזון שבצלחת ובזה שמחוץ לצלחת. לא תפריטים מלאי פרטים, לא מתכונים מסובכים ולא דיאטות שדורשות להיות מדען כדי להבין מה מותר ומה אסור לאכול.

לאכול פשוט ולחשוב פשוט . פשטות בצלחת ומחוצה לה. זה הבסיס לבריאות ולהצלחה.

די אם ננקוט כמה צעדים פשוטים בכדי שהבריאות תשתפר, נרד במשקל, נרגיש הרבה יותר טוב ובודאי שנוכל למנוע מחלות עתידיות.

אין קסמים.  אי אפשר לעשות שוב ושוב אותו דבר ולצפות לתוצאות שונות.אתם אלה שצריכים להיות על המגרש ולעשות משהו חדש על מנת לקבל תוצאות חדשות. אלא שכדי לעשות אחרת- לעיתים קרובות צריך עזרה. מישהו מקצועי שיאמין ביכולת שלכם לבצע את השינוי לפעמים יותר מאמונה שלכם בעצמכם.

הערה: אם המחלה כבר נוכחת התהליך יותר מורכב ואינני מתיימרת להתייחס לכך כאן. גם אם כל הצעדים הרשומים כאן נכונים תמיד בהקשר למחלות ספיציפיות כדאי לקבל ייעוץ ממוקד ואישי.

בריאות בפשטות:

  1. 1.    להגדיל את צריכה הירקות (בעיקר ירוקים) ופירות
  2. 2.    לשתות מים ומים בלבד
  3. 3.    להוסיף לתפריט פחממות מורכבות.כלומר-דגנים מלאים:אורז מלא, קינואה, כוסמת וכד
  4. 4.    לוודא שאוכלים קטניות-עדשים, מאש , שעועית וכד
  5. 5.    מזון דל שומן. למי שאינו צמחוני-דגים ועוף
  6. 6.    כמה פשוט-ככה עדיף.לאכול את המזון בצורתו קרובה ביותר למצבו הטבעי וכמה שפחות מעובד עם תוספות מלאכותיות
  7. 7.    להגדיל את כמות הארוחות המבושלות בבית.לא צריך להיות שפים. הכינו ארוחות פשוטות עם מרכיבים בסיסיים ופשוטים אבל-תקפידו לגוון ולהתנסות בתוספות של תבלינים וצורות הכנה שונות.
  8. 8.    קראו תוויות-אם המזון מכיל מרכיב שאינכם יודעים מהו-מוטב לוותר
  9. 9.    המעיטו בעישון, קפה, סוכר וממתיקים מלאכותיים.
  10. 10.                       וחשוב מאד-המזון שמחוץ לצלחת:פעילות גופנית, מודעות לאכילה רגשית, הורדת מתח. יחסים טובים עם הסביבה, וגישה חיובית.

והכי חשוב:

לא לוותר!!!החיים האלה הם יקרי ערך אך גם שבירים מאד וזמניים. העומס, המתח ,ההרגלים והאכילה הרגשית הם משקולת עופרת המושכים שוב ושוב לפגיעה באיכות החיים וגובים מחיר כבד בבריאות הפיזית אך לא פחות מכך בתחושת הבריאות הנפשית והרווחה הפנימית.

אז אם זה כל כך פשוט-למה זה לא קל? למה שוב ושוב נשלחת היד לגלידה, לבורקס ולשוקולד?

כמה מכם קראו את הרשימה ולא היה שם חידוש גדול?

ובכל זאת-יש פער בין הידע התיאורטי, בין ההיגיון של הראש לבין היכולת ליישם. אין קסמים..

קוראים לזה חוזה פנימי של חוסר אחריות. אתם אומרים שאתם רוצים בריאות. רוצים לרזות.אבל-האם אתם עושים כל מה שאתם יכולים והכי טוב טוב שאתם יכולים למען הבריאות יקרת הערך הזו?

אם התשובה היא לא-אני כאן בשבילכם ולמענכם לעזור לכם להגדיר את המטרות שלכם וגם לממש אותן. זה אפשרי!!

בתהליך מרתק וחוויתי אפשר לפתור את האניגמה של חוסר האיזון בתזונה ובתחומי החיים השונים ולהיגמל לא רק מהסימפטומים אלא גם מהסיבות.

אני מזמינה אותך ליצור עימי קשר , לשיחה לא מחייבת, אשר בה נבחן יחד את מטרותייך ונבנה תכנית אישית המתאימה לך לחיים בריאים ומאוזנים.

אהבתם? שתפו את הפוסט:
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

לפרטים נוספים
חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

פוסטים נוספים

ראש או לב השנה

חגים ..עוד פעם יש את אחרי החגים ולפני אחרי החגים יש לנו את החגים עצמם. מלא שדים ועורבים שחורים מתארגנים במשלחות ונוחתים בימים האלה. יש

קרא עוד >
האתר הנוכחי נמצא בשיפוצים
והאתר החדש יעלה בקרוב.
רוצה לדעת ראשון כשהאתר החדש שלי יעלה לאוויר? רשום כאן את המייל שלך ותקבל הודעה ומתנה כשהאתר החדש יעלה
דילוג לתוכן