תזונה בצלחת ומחוצה לה - מיינדפולנס | Mindfulness | קורסים מיינדפולנס | קורס מיינדפולנס | אנה נווה לדרמן
salad-2068220_1920

תזונה בצלחת ומחוצה לה

 אדם בתוך הגוף הוא גר

 התזונה שבצלחת וזו שמחוצה לה.

הטור אישי הזה נוצר מתוך תחושת שליחות. אחרי אינספור תהליכים אישיים ולא פחות מכך לווי לקוחות שחוו שינוי גדול  הרגשתי דחף להפיץ ברבים את הגישה החדשנית לנושא שמעסיק רבים מאיתנו-תזונה. ובכוונה אני לא כותבת משקל. כי לתזונה בריאה יש השלכות רחבות על כל תחומי החיים כאשר משקל הוא המוחצן שבהם. רואים את זה . אבל יש עודף משקל פנימי כבד  והרסני אלא שהוא סמוי מן העין: מתח, כעס, בקורת פנימית, חרדות, דאגות, חוסר בטחון ועוד.

הגישה שיצרתי, mind food ness' מבוססת על ההבנה שכדי לאזן חלק אחד-חייבים לאזן את כל השאר. כמו איזון גלגלים.

העיסוק באוכל שבצלחת הוא חלק מראייה כוללת המתייחסת לאדם השלם על כל חלקיו: הגוף, הראש והרגש מאפשרים את האיזון הפנימי הדינמי שהוא המקור לאושר.

המשקל התקין הוא לא מטרה. הוא אמצעי לבריאות. בריאות איננה מטרה. בריאות מאפשרת תפקוד תקין וחיים של משמעות , עשייה , שלווה ושמחה.

וגם מהסוף להחתלה: שמחה, שלווה, עשייה ומשמעות מאפשרים בריאות ובריאות מתבטאת באכילה מאוזנת ומשקל תקין.

בכל גיליון אגע באבני הדרך לאורח חיים בריא ומאשר. לא סיסמאות ניו אייג' משומשת…ממש לא. זו דרך מתונה, מרתקת כאשר את הגזירות והתפריטים מחליף תהליך של גילוי עצמי והתאמה אישית

יהיו כאן אבני דרך הבנויות מידע מקצועי, מניסיון של 12 שנים כמאמנת ויועצת, ומניסיון של עשרות שנים (לא מגלה כמהJ ) כתלמידה בשבילי החיים .

כל ה"תורה" בחמישה מפתחות :

C      מה וכמה אוכלים?  תתפלאו-הרבה פעמים חשוב לדעת מה להוסיף לתפריט ולא מה להוריד.

C      למה אוכלים? איזון האכילה הרגשית

C      איך אוכלים?  מסודר? ליד שולחן? באווירה טובה או מול מסך/דבור בטלפון?

C       מתי אוכלים?  בערב? בלילה?

C      מה אוכל אותך? איזון מעגלי החיים .

 חכם סיני אמר שגם מסע של אלפי מיילים מתחיל בצעד אחד קטן.

 נצא למסע בצעדים קטנים. ההצלחה מחכה לכם כבר כאן.

צעד קטן לשינוי גדול:

  1. מים בששון
    גם כשקריר תקפידו לשתות מים ורק מים. רצוי בטמפרטורת החדר. קפה לא נחשב בספירת השתייה. שתיית  2 כוסות מים עם ההשכמה , כוס מים לפני כל ארוחה ועוד 6 כוסות מים או תה צמחים לאורך היום. אפשר להוריד אפלקיציה של תזכורת לטלפון.
  2. בכל ארוחה להוסיף ירקות ירוקים ובעיקר עלים:עלי בייבי, חסה (ערבית בלבד!), פטרוזיליה, כרוב ובכלל-מה שיותר ירוק יותר טוב.

 :

אהבתם? שתפו את הפוסט:
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

לפרטים נוספים
חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

פוסטים נוספים

ראש או לב השנה

חגים ..עוד פעם יש את אחרי החגים ולפני אחרי החגים יש לנו את החגים עצמם. מלא שדים ועורבים שחורים מתארגנים במשלחות ונוחתים בימים האלה. יש

קרא עוד >
האתר הנוכחי נמצא בשיפוצים
והאתר החדש יעלה בקרוב.
רוצה לדעת ראשון כשהאתר החדש שלי יעלה לאוויר? רשום כאן את המייל שלך ותקבל הודעה ומתנה כשהאתר החדש יעלה
דילוג לתוכן