מיינדפולנס להפחתת מתח, פיתוח רגוע ושיפור הבריאות הנפשית והפיזית

זהו הקורס הרשמי ללימוד מיינדפולנס בגרסא המערבית שלו כפי שפיתח המדען ג'ון קבט זין.

התכנית מלמדת מיומנויות של קשב ותשומת לב לרגע הזה מתוך דגש על יישום בחיי היום יום.

המשתתפים מקבלים כלים לפיתוח יציבות וחוסן נפשי ופיזי.

הקורס מתקיים באוירה נוחה בקבוצה .

קורס מיינדפולנס במתכונת של 8 מפגשים של 2.5 שעות ועוד מפגש של 6 שעות.

כל מפגש כולל תרגול , לימוד נושא בהתאם לסילבוס הבינלאומי של הקורס ושיתוף.

הקבוצה איננה טיפולית אלא כל משתתף עובר תהליך בהתאם לקצב האישי שלו ואפילו לא חובה לשתף ולהחשף.

השתתפות בקורס מאפשרת להחליף את התגובות האוטומטיות המייצרות מתח , לחץ וקונפליקטים בתגובות מיטיבות מתוך בחירה , רוגע ובהירות מחשבתית ורגשית.

אלפי מחקרים מדעיים הוכיחו את התועלת של הקורס הזה בהשפעה על מבנה המוח.

האזורים של התגובות ההשרדתיות (אמיגדלה ואחרים) נחלשו ואילו אזורים חדשים, מיטיבים, התעוררו כמו האונה הפרונטלית ואזורים האחראיים לתקשורת, ויסות רגשי, יכולת הרגעה, התבוננות פנימית אמפטיה ועוד.

קורס מיינדפולנס – התוצאה היא שיפור בכל מדדי החיים:

מרץ, ערנות, מערכות יחסים, חזיוק מערכת החיסון, התמודדות עם כאבים, מחלות שונות כמו לחץ דם, כאבי ראש ועוד, בעיות שינה, ריכוז, קבלת החלטות ובאופן כללי-

הקורס מאפשר לרדת משמעותית ברמת הסטרס ולפגוש את המציאות ביציבות, רוגע וחוסן נפשי .

המשך קריאה על מיינדפולנס