סדנת הקשבה לצוותים בארגונים משלבות ידע עם התנסות חוויתית להפנמת כלים, העשרה והתפתחות אישית ומקצועית של המשתתפים.
סדנה יכולה חד פעמים קצרה, ארוכה או תהליכית של כמה מפגשים.
מבנה הסדנה והתכנים מתואמים עם הארגון בהתאמה לצרכים, לקהל היעד ולמטרות של הארגון.
"אולי כל הקיום האנושי הוא מאבק על אוזן קשבת" פטר הוג
לדבר מהלב, להקשיב מהלב, להרגיש, להתחבר, להפתח לעצמך ולאחר.
בשיטת מעגלי ההקשבה לומדים להקשיב באמת.
מעגלי ההקשבה מעניקים לך את מתנת ההקשבה לעצמך ולזולת בדרך מאד פשוטה.
מעגל ההקשבה הוא דרך נפלאה ופשוטה למפגש עם האמת הפנימית כמו גם למפגש אנושי עמוק
ופתוח עם הזולת, מתוך תשומת לב, פתיחות וקבלה, אמון וכבוד הדדי.
הדרך הזו מעודדות כנות, מנטרלת שיפוטיות, מייצרת אמון, כבוד הדדי לעצמך ולזולת.
דרך המעגל עולות תובנות עמוקות ונפתח ערוץ לתקשורת כנה של אדם עם עצמו ובין האחרים.
ההקשבה מייצרת העצמה אישית ומסירה מחסומים בין אדם לסביבתו.
שיטה מעולה לשיפור התקשורת בכלל ומצבי קונפליקט בפרט.
הסדנאות משלבות תכנים, פעילויות חוויתיות , מדיטציות ומשחקים בהתאם לאופי הקבוצה והנושא לשמו חברי המעגל נפגשו.
מה בסדנא:
דרכים לביטוי עצמי מקרב ועוצמתי
שיפור יכול ההקשבה
זיהוי צרכים
הכרות עם הרגשות
הכרות עם מודלים לתקשורת יעילה
ניתן לשנות את המסגרת ולהתאים לצרכים של הקבוצה.
שיטת מעגל הקשבה פותחה בארצות הברית על ידי ג'ק צימרמן ווירג'יניה קויל מקרן Ojai והובאה לראשונה בישראל בשנת 2001 על ידי ליאון ברג וסוזנה ניטל ונתמכה על ידי Zen peacemaker community
WhatsApp us