הרצאות לארגונים - מיינדפולנס | Mindfulness | קורסים מיינדפולנס | קורס מיינדפולנס | אנה נווה לדרמן
מיינדפולנס אנה נווה לדרמן
מיינדפולנס - אנה נווה לדרמן

הרצאות
לארגונים

דף הבית » מיינדפולנס לאירגונים » הרצאות לארגונים

הרצאות לאירגונים

קישורים מהירים למה שמעניין אותך

מה זה מיינדפולנס?

מיינדפולנס הוא תהליך של הפניית הקשב/תשומת הלב למתרחש ברגע הזה, לחוויה הנוכחת ללא שיפוטיות ומתוך הכלה וקבלה. השיטה היא בת 2600 שנים ובשנים האחרונות קבלה אישור באלפי מחקרים מדעיים על יעילותה להפחתת מתח.
לקריאה נוספת על מה זה מיינדפולנס לחצו כאן 

מה מיוחד בתרגול מיינדפולנס?

  • התבוננות באופן מכוון בשלב הראשון בתוכנו ו גם מחוצה לנו מתוך הרחבת יכולת ההכלה והקבלה של מה שקורה לנו ברגע ההווה כפי שזה קורה.
  •  התיידדות עם החיים כפי שהם, הפחתת מועקות ושיפור יכולת הבחירה והחופש הפנימי  
  •  חשיפה של ההרגלים האוטומטים היוצרים נוקשות ומגבילים את האפשרויות ובמקומם נוצר מרחב בחירה   
  • שיפור גם ביכולת להגיע למטרות מבלי להישחק בדרך אליהן ולהתנהל מתוך שלום פנימי ואי- אלימות.

פיתוח היכולת להיות בתשומת לב (מיינדפולנס)  מאפשר לחוות את החיים במלואם וגם מסייע בהתמודדות עם עומס החיים ומאפשר להפוך רגעים בלתי נסבלים לכאלה שנוכל להיות איתם.
* המחקר מראה שלתרגול מיינדפולנס יש השלכות מרחיקות לכת על בריאותנו הנפשית , הפיזית והיכולת להיות רגועים יותר, בריאים יותר, שמחים יותר ומחוברים לעצמנו ולאחרים.

MBSR

היא תכנית להפחתת מתחים באמצעות מודעות קשובה ולימוד מיינדפולנס (mindfulness ).
את התוכנית  (MBSR (mindfulness based stress reduction פיתח ג'ון קבט-זין במרפאה להפחתת מתחים בבית החולים של מסצ'וסטס, והיא בעלת תוכן מובנה והנחיות ברורות לתרגול יומיומי הניתן ליישום פשוט בחיי היום יום. כל התכנים מאד רלבנטיים לעבודה בארגונים כמו גם לרווחה האישית של העובדים והמנהלים.
בשנים האחרונות אנחנו עדים לפריחה והכרה חסרת תקדים בערך שתרגול מיינדפולנס מביא בהקשרים השונים: במערכת הבריאות, בחיי היום יום, בעולם הניהול, בארגונים עסקיים וגם בצבא ובמערכת החינוך.
יש היום כ 4000 מאמרים מדעיים ומחקרים המתארים את התועלת העצומה אצל כל מי שרוכש את המיומנות הזו של קשיבות ותשומת לב ( מיינדפולנס mindfulness  ) לחוויה הנוכחת ברגע הווה. 

מה בקורס?

  •  התנסות חווייתית בטכניקות מיקוד והתבוננות המאפשרות הרגעת הגוף והנפש 
  • חיזוק ההתמודדות עם אתגרי החיים, כאבים פיזיים ו/או נפשיים
  • שיפור מערכות היחסים והגדלת האמפטיה, ההקשבה והחיבור הרגשי.
  • זיהוי בתגובות האוטומטיות ומציאת חלופות מיטיבות ויעילות יותר.
הרצאות מיינדפולנס

מבנה הקורס?

9 מפגשים קבוצתיים – 8 מפגשים שבועיים של 2.5 שעות ועוד מפגש של 4 שעות.
המשתתפים מקבלים חוברת עם סיכום התכנים והדרכות מוקלטות לתרגול בבית.
לקריאה נוספת על  מבנה קורס MBSR  וסילבוס מפורט אפשר לקרוא כאן 

 נספח למידע כללי:
מיום ליום רשימת הארגונים המיישמים מיינדפולנס גדלה:
 Deutsche Bank, KPMG, Saatchi & Saatchi, eBay, GlaxoSmithKline.
ועוד חברות עסקיות רבות אחרות בעולם.
כמו כן מתקיימים קורסים בנושא בבתי חולים לסגל הרפואי, לחולים כרוניים, למתמודדים עם מצבי חרדה ודיכאון.
בארה"ב ובאנגליה השיטה מוכרת על ידי מערכת הבריאות כמסייעת בהפחתת לחצים, מתח ומגבירה את האמפטיה ועשויה לסייע בריכוך האוטומטים ושינוי מחשבתי המשפיע גם ברמה הפיזיולוגית על המוח.
באנגליה כל חברי הפרלמנט עוברים קורס מיינדפולנס וכמו כן תאגידים עסקיים של האיחוד האירופאי מאפשרים למנהלים לעבור סדנאות אלה מתוך הבנה לתרומתם לשיפור התוצאות העסקיות.
מיינדפולנס נלמד היום בבתי ספר לעסקים ולפסיכולוגיה באוניברסיטאות המובילות 
מאות המחקרים וניסיונן של חברות בינלאומיות מציבים את המיינדפולנס כדרך לפיתוח יעילות, בהירות מחשבה ומיקוד, קבלת החלטות מודעת ושקולה, חוסן רגשי והפחתת מתחים.

כללי - קהל היעד להרצאות - למי זה מתאים?

כל קבוצה של 8 אנשים ומעלה: בארגונים – ימי גיבוש, ימי צוות, הדרכות מנהלים. וגם לקהל הרחב: חוגי בית, ערבי רווקות/ים, ארגונים, קתדרות, מועדונים חברתיים. ניתן להזמין הרצאות בהתאמה אישית בנושאים שונים בהתאם לקהל היעד וההקשר. משך כל הרצאה הוא כשעה וחצי ועד סדנה של שלוש שעות.

מיינדפולנס - לעשות שקט בראש הפחתת סטרס ושחיקה בעזרת מיינדפולנס

מיינדפולנס – מודעות קשובה או קשיבות mindfulness למה שקורה ברגע הזה ללא שיפוטיות ומתוך סקרנות וקבלה. המקור של מיינדפולנס הוא בבודהיזם ובשנים האחרונות זכה לאלפי מחקרים מדעיים המוכיחים את הערך של תרגול מיינדפולנס להפחתת סטרס ולעוד תחומי חיים רבים כמו שינה, התמודדות עם כאב, חרדה ודכאון פיתוח שלוה, בהירות מחשבתית, שיפור מערכות יחסים ובאופן כללי תחושת סיפוק , מרץ והנאה מהחיים.

מה בהרצאה?

מה זה מיינדפולנס איך מיינדפולנס מסייע להפחתת סטרס  מה הקשר בין מיינדפולנס לרמת האושר שלנו? איך מיינדפולנס יאפשר לך לשפר את היעילות וההשגים שלך בחי היום יום ? הרצאה משלבת ידע, שיח ותרגול חוויתי.  כמו כן ינתנו כלים פרקטיים לתרגול מיינדפולנס בחיי היום יום. ***חברות ענק כמו אינטל, פייסבוק, גוגל ואפילו סטיב גובס , הפרלמנו האנגלי והאיחוד הארופאי הבינו כבר את החשיבות של תרגול מיינדפולנס ומשלבים מיינדפולנס על בסיס יום יומי.

אושר כאן ואחר כך

בהרצאה סוחפת, מרתקת וחוויתית יפתחו לך זוויות ראיה חדשות ומפתיעות על אושר מה זה בכלל אושר? האם הוא אפשרי? איך אפשר לחוות אושר בחיים מלאי מתח , אתגרים, משימות ואי וודאות? איך אפשר "להתאשר" כשקשה להתעניין, להתלהב, לאהוב כי עסוקים במרוץ של החיים? וחוץ מלדבר "על" אושר תהיה חוויה התנסותית מעצימה של אושר ברגע הזה. על ידי תרגול מיינדפולנס – נוכחות ותשומת לב למה שקורה ברגע הזה.

אהבה פנימית זה קול הסיפור

איך מיצרים הרמוניה בין הקולות השונים שבתוכנו. הרצאה מבוססת על שיטת טרילותרפיה (קישור…) הרצאה חוויתית ואפילו מצחיקה בה כל אחד יוכל לזהות את ה"דיירים" הפנימיים שלו. כי הרי לכל אחד מאיתנו יש קולות שונים: יש את הקול של ההגיון- זה הראש הקול של ה"בא לי"- הרגש וגם לגוף יש קול משלו ,אם כי הוא בדרך כלל מחובר לרגש.  כאשר אין בעל בית – כל הדיירים האלה יוצרים סבל פנימי, מאבקים, סכסוכים. צריך בעל בית. מי זה בעל הבית? מה כל קול אומר ואיך עושים ביניהם שלום- ההרצאה מעניקה כלים פשוטים לזיהוי הדרך בה אנחנו מחבלים באושר שלנו ומאפשר להבין איך אפשר לשנות ולהתחיל ליצר הרמוניה פנימית . על זה ועוד…בהרצאה יוצאת הדופן- אהבה זה כל קול הסיפור. ההרצאה משלבת תכנים מעולם הטרילותרפיה (ניסים אמון) והמיינדפולנס mindfulness לפרטים והזמנות- דברו איתי.

לאכול את מה שאוכל אותך MIND-FOOD-NESS

הרצאה חווייתית שעניינה איך לעבור מאכילה רגשית לאכילה קשובה כיצד ניתן להפריד בין רעב רגשי לרעב פיזי ולאמץ אכילה מודעת ומהנה "היה לי יום מעצבן. אני חייבת פיצוי מתוק!"; "ממילא שברתי את הדיאטה, מה תשנה עוד פרוסת עוגה"; "אם כבר – אז כבר". נשמע מוכר? MIND FOODNESS היא הרצאה ייחודית וחווייתית לשיפור מערכת היחסים עם הגוף ועם האוכל. ההרצאה משלבת תכנים מעולם ה Mindfulness מיינדפולנס וידע בתחום האכילה הרגשית ותזונה. בהרצאה נבין איך להפריד בין רעב רגשי לרעב פיזי, נזהה מהו ממעגל הקסמים השולח אותנו שוב ושוב למצוא נחמה באוכל ואז להרגיש רע על זה שאכלנו, בהרצאה נפתח חלון לאפשרות להחליף את האכילה האוטומטית או את האיסורים הנוקשים – באכילה קשובה, מתוך מיינדפולנס והקשבה לגוף ולנפש ובאכילה מודעת ומהנה. זו ההרצאה שנועדה לכל מי שרוצה להרגיש טוב ולהגיב למה שקורה סביבך מתוך בחירה ולא מתוך אוטומט בלתי נשלט.

לפרטים נוספים
חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

לעצור, לנשום, לשים לב ולבחור מה מזה מתאים לך :

קורס הדגל
מינדפולנס און ליין מעשי לשקט נפשי

מיינדפולנס בקלי קלות

ברוכים הבאים
אני שמחה שקפצתם לבקר באתר שלי!
אי הוודאות של המציאות שמשתנה לנו,
מביאה איתה סטרס ותחשות מעיקות.
המיינדפולנס עבורי היא שליחות ודרך חיים ובמיוחד בימים אלו, של תקופת הקורונה, אני כאן לעזור. בשיחות ועידה בזום, או בכל אפליקציה אחרת.
 
דילוג לתוכן