יוצאים מהאינבוקס וחוזרים לחיים - מיינדפולנס | Mindfulness | קורסים מיינדפולנס | קורס מיינדפולנס | אנה נווה לדרמן
חופש-פנימי-768x595

יוצאים מהאינבוקס וחוזרים לחיים

מדברים על למעלה מ 100 ביום.

מדברים לפחות 150 דקות (שעתיים וחצי ויותר) ביממה. אנחנו בודקים אותו פעם בדקה-שתיים.

מיילים.

וזה עוד לפני שדיברנו על הדקות המצטברות של יציאה מריכוז כשמפסיקים פעילות ומגיבים למייל.

רוב האנשים מגיבים עשרות פעמים ביום לנוטיפיקיישן שמודיע להם שנכנס עוד מייל.

הקשב מופרע כל הזמן. אין לנו יכולת לעשות כמה דברים בו זמנית ואין לנו יכולת לסובב את הסוויץ .

כשעזבנו משהו שהיינו עסוקים בו ועברנו למייל ולו לרגע- לוקח דקות לחזור לאותה נקודה בה הפסקנו. מחקרים מדברים על זמן של עד 15 דקות שלוקח לחזור לדבר בוא עסקנוץ

 התגובתיות למיילים פוגעת ביכולת הקוגניבטית שלנו ברמה של 10 נקודות לפחות במיון הפסיכומטרי.

למה זה קורה?

1. אשליית שליטה. צורך בשליטה

2. פחד מהחמצה FOMO – חשש שמשהו חשוב קורה ולא נהיה חלק ממנו

3. חוסר בטחון עצמי- פחד שאם לא נענה מיד- הלקוח יעזוב או פשוט לא נהיה מספיק טובים.

4. אנחנו לא באמת בתשומת לב בדבר בו אנחנו עסוקים ונסחפים בקלות אחרי הסחות דעת.

יש לכם עוד רעיונות למה בודקים מיילים כל דקה?

ארבעה טיפים שיעזרו לך לצאת מתיבת הדואר הנכנס שלך ולחזור אל החיים שלך:

  1.  בדקו את לוח הזמנים שלכם. תבינו מה השעות הקריטיות וקבלו החלטות כמה פעמים ביום אתם באמת חייבים לבדוק מייל? בדרך כלל 3 פעמים יספיקו. אפשר להוסיף לחתימת המייל הודעה בנוסח : אני בודקת מייל בבוקר, בצהרים וב 1700.  זו הדרך שלי לעשות את העבודה שלי הכי טוב שאפשר. בסופש אני מחוץ למיילים. כאשר תיצרו איתי קשר אענה תוך1-2  ימי עסקים.  אני מצפה לשוחח איתך.
  2. להשתיק את כל ה notification  אם המקצוע שלך לא פאראמדיק או אינך רופא בכוננות או משהו כזה- אין כל סיבה בעולם לקבל הודעות שנכנס מייל
  3. מה שנלחץ חייב להיות מטופל באותו רגע. להבדיל מההרגל של ללחוץ. לרפרף ואז לסגור בלי לטפל . הדבר הזה מייצר הסחת דעת ובזבוז אנרגיה וזמן
  4. אפשר להחליט לתזמן  לטיפול בזמן מאוחר יותר (ת"ת שהיה לנו בצבא – לא נשאר בתיבת הדואר הנכנס)
  5. כתבו מיילים קצרים וברורים. אם יש בקשה או הנחיה לטיפול או הנעה לפעולה- תהיו ברורים: "אני מצפה לתשובה תוך…." וכו.

באופן כללי- תעדוף משימות ולוח זמנים מאפשר לבצע קודם את מה שחשוב ורק אחר כך לגשת למייל.

זכרו: אם היה משהו בהול שלא סובל דיחוי כבר היו מוצאים אתכם בטלפון

יתרונות לצורת ההתנהלות הזו:

איכות העבודה שלנו משתפרת כי אנחנו לא מוסחת

ללא הפרעה מתמדת אנו משיגים רמות חשיבה עמוקות יותר – סוג החשיבה המעודד יצירתיות וחדשנות

אלה שעובדים בשבילנו לומדים איך לכבות את השריפות שלהם כי הם יודעים שאנחנו לא זמינים לפתור את הבעיות שלהם מיד עם כל מייל  שהם שולחים

אנחנו מקבלים עוד זמן יקר  לאימון, לשחק עם ילדים,  לקרוא , להפגש עם חברים ולהשקיע בקרירה.

 ותאמינו לי- אנשים שמקבלים הודעה כזו , יודעים שיש לכם גבולות ברורים למיילים- מכבדים אתכם יותר. ומעריכים אתכם כאנשים של יושרה ומקצועיות.

אגב- אני בקושי פותחת מיילים בטלפון. רק אם מישהו מתקשר ואומר לי שחשוב לו שאראה מייל ואני יודעת שכל היום לא אהיה במחשב- באיזשהו שלב אפתח.

כל השאר- יכול לחכות.

מצאתם ערך?

שתפו אחרים.

קורס מיינדפולנס הקרוב נפתח אוטוטו….ההרשמה בעיצומה :

לחצו כאן לכל הפרטים https://insight.ravpage.co.il/1806

במוצש 22.6 יתקיים ערב הכרות. הנה כל הפרטים : https://coaching4health.co.il/islandrelax

אהבתם? שתפו את הפוסט:
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

לפרטים נוספים
חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

פוסטים נוספים

ראש או לב השנה

חגים ..עוד פעם יש את אחרי החגים ולפני אחרי החגים יש לנו את החגים עצמם. מלא שדים ועורבים שחורים מתארגנים במשלחות ונוחתים בימים האלה. יש

קרא עוד >
האתר הנוכחי נמצא בשיפוצים
והאתר החדש יעלה בקרוב.
רוצה לדעת ראשון כשהאתר החדש שלי יעלה לאוויר? רשום כאן את המייל שלך ותקבל הודעה ומתנה כשהאתר החדש יעלה
דילוג לתוכן