איך מטמיעים הרגל חדש- ספורט, מדיטציה, מיינדפולנס - מיינדפולנס | Mindfulness | קורסים מיינדפולנס | קורס מיינדפולנס | אנה נווה לדרמן
dumbbells-2465478__340

איך מטמיעים הרגל חדש- ספורט, מדיטציה, מיינדפולנס

כבר המון זמן שאני רוצה לחזור לפעילות גופנית

ולא מצליחה.

כל ערב אומרת לעצמי שמחר אקום מספיק מוקדם

ושוב…זה לא קורה.

ויש לי את המנגנון הזה של תרגול והתמדה.

כל יום אני קמה מוקדם לתרגל מדיטציה.

המון שנים תרגלתי יוגה באינטסיביות.

ומרגע שהפסקתי מסיבות טכניות- לא הצלחתי לחזור לזה.

ובשבועות האחרונים-

החלטתי לשנות mindset.

במקום להגיד "אני צריכה לעשות הליכות..אני חייבת…

זה לא בסדר שאני לא עושה כלום.."

זה לא עבד.

לפני חודש חזרתי להליכות. לפחות 3 פעמים בשבוע.

איך זה קרה?

1.      רשמתי על דף 10 סיבות בגללן אני רוצה לעשות הליכות

2.      הדבקתי את הדף הזה ליד המיטה ואני קוראת את זה לפני השינה.

3.      בבוקר כשהשעון מצלצל אני אומרת : "אני רוצה. אני אוהבת את ההרגשה הזו של אחרי הליכה".

4.      Just do it- קמה , לובשת את בגדי הספורט שהכנתי ערב קודם כך שלא יקח זמן ואופפס…אני בחוץ.

5.      תגמול- כל יום אחרי ההליכה אני שמה 10 ₪ בקופסת השפע שלי. אחרי 3 חודשים אפנק את עצמי במשהו ..אולי מסג טוב או משהו אחר.

נ.ב מכוון שהים עושה לי הכי הרבה השראה. קבעתי לעצמי לפחות פעם בשבוע ללכת בים. התמריץ הזה מאד עוזר לי לעמוד בהחלטה.

ממש רשום לי ביומן כמו פגישת עבודה בוקר בים.

אז..קחו את הנסיון הזה שלי . תחליטו עם תחום שאתם אומרים :"צריך" ותתחילו ליישם לפי השלבים האלה.

ראיתי שתלמידים שלי מיישמים את השלבים האלה בדרך שלכם להטמעת תרגול מדיטציה יום יומי. וזה עובד!!

 

אהבתם? שתפו את הפוסט:
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

לפרטים נוספים
חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

פוסטים נוספים

ראש או לב השנה

חגים ..עוד פעם יש את אחרי החגים ולפני אחרי החגים יש לנו את החגים עצמם. מלא שדים ועורבים שחורים מתארגנים במשלחות ונוחתים בימים האלה. יש

קרא עוד >
האתר הנוכחי נמצא בשיפוצים
והאתר החדש יעלה בקרוב.
רוצה לדעת ראשון כשהאתר החדש שלי יעלה לאוויר? רשום כאן את המייל שלך ותקבל הודעה ומתנה כשהאתר החדש יעלה
דילוג לתוכן