איך להרגיש אושר – גם כשלא הכל בסדר! - מיינדפולנס | Mindfulness | קורסים מיינדפולנס | קורס מיינדפולנס | אנה נווה לדרמן
מיינדפולנס אנה נווה לדרמן
מיינדפולנס - אנה נווה לדרמן
איך להרגיש אושר

איך להרגיש אושר – גם כשלא הכל בסדר!

מה בעצם אנחנו רוצים לעצמנו ולאחרים?

רוצים לדעת איך להרגיש אושר.

כולנו משתוקקים להרגיש אושר כזה פשוט ואיכשהו נראה שהוא חמקמק

במקרה מצאתי תמונה המסבירה איך להרגיש אושר (כל הזכויות שמורות למי שפרסם אותה ואין לי מושג מיהו) והנה אני שמחה לשתף איתכם.

4 ההורמונים המרכזיים שמאפשרים לנו להרגיש אושר או לפחות פחות לסבול

 אנדרופין – ספורט ובעיקר העלאת דופק, צחוק והומור.

מה עושים? פעילות גופנית  30 דקות ביום (אפשר גם בסגר וגם בבית), מתחברים להומור- רואים סרט מצחיק, מדברים על אנשים עם הומור ואפילו צוחקים בכאילו או לפחות מחייכים .

דופמין -אחראי על תחושת הסיפוק, המוטיבציה ומשמעות. מאד יעיל נגד מחשבות שווא טורדניות. והכוונה גם לביצוע משימות קטנות.
שמשלימים משימה מתוך הרשימה שלנו ומסמנים לידה "וי"  (בוצע) . אפילו לסדר את הארון או לשלם חשבון שמונח הרבה זמן מפעיל את ההורמון הזה      

סרוטונין – הורמון שאחראי על מצב רוח טוב, שינה טובה, רגיעה ושלווה ועוזר נגד דכאון וחרדות. זהו הורמון המופרש בקלות כשאנחנו בנתינה.

כשאנחנו בתחושה שהועלנו ושאחרים קיבלו מאיתנו ערך.לתזונה נכונה ובריאה יש תפקיד חשוב בהפרשת ההורמון הזה

.אוקסיטוצין – הורמון האהבה.

זהו הורמון המופרש בקרבה לאנשים אחרים ובמגע אנושי שבימים אלה נמנע מרבים מאיתנו. ההורמון הזה מופרש גם במגע עם בעלי חיים וכלבים בפרט.

 מכוון שבימים אלה לרבים מאיתנו יש חוסר בהורמון הזה חשוב במיוחד להשקיע בהורמונים האחרים.

אז מה עושים כדי להרגיש אושר?

  • פעילות גופנית
  • משימות אפילו פשוטות בבית
  • לתקשר עם אנשים גם אם זה בטלפון או בזום.
  • לחשוב למי אפשר לעזור. למי קשה ולהציע תמיכה ועזרה מכל סוג שהוא.
  • אולי אפשר להתנדב בעמותה שמספקת תמיכה און ליין .
  • תזונה בריאה- לא להתעצל ולא ליפול למלכודת של ג'אנק.
  • מדיטציה- אפשר להגיד שזה חובה!
  • למצוא מגבירי שמחה – לשים מוזיקה ולרקוד,
  • הוקרות תודה. להתעקש להודות על מה שיש.  

מה אני מאחלת לך כדי להרגיש אושר?

אני  מאחלת לך למצוא את הדברים הקטנים ולהנות מהם כדי להרגיש אושר.

להניח  ולא להתכתש , לכעוס ולשקוע במרה שחורה על מה שלא בשליטתך

לבחור להיות בעשיה משמעותית כלשהי.

לנהל שיחת נפש קרובה לפחות פעם ביום.

להתפנק לפחות פעם ביום.

למלא את המיינד בתכנים מיטיבים – הרצאות, פודקאסטים, סרטונים של תוכן מעניין ומזין.

וכל יום – לתרגל מדיטציה. רוצים לדעת איך להרגיש אושר? תכניסו מדיטציה לחיי היום יום שלכם.

וכמובן-

מחקרים רבים מראים שמיינדפולנס הוא דרך להרגיש אושר, שמחה, חיוניות ואופטימיות.

אז הנה קורס חדש מבית היוצר שלי-

קורס און ליין, בזום. לא צריך לצאת מהבית .

5 מפגשים במחיר ממש נוח . מתאים גם למתחילים לגמרי וגם למי שרוצים להעמיק את התרגול ולרענן אותו אם כבר למדתם בעבר.

אז אם מתאים לך לדעת איך להרגיש אושר בחיי היום יום

הנה הקורס בשבילך

מיני קורס מיינדפולנס- איך להרגיש אושר גם כשלא הכל בסדר.

5 מפגשי אונליין בזום, בלי לצאת מהבית .
עוד צעד קטן- ובלחיצה על הכפתור הפרטים  למיני קורס- איך להרגיש אושר גם כשלא הכל בסדר אצלך

אהבתם? שתפו את הפוסט:
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב print
Print

לפרטים נוספים
חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

אנה נווה לדרמן

איך למלא את הקן המתרוקן

זה לא קורה ברגע אחד. לנו נדמה שמרגע לרגע משהו הישתנה.הילדים מפתחים את היכולת להתרחק מאיתנו, לפתח עולם משלהם ואז מגיע הרגע הזה שאנחנו לבד בבית,

קרא עוד »
ברוכים הבאים
אני שמחה שקפצתם לבקר באתר שלי!
אי הוודאות של המציאות שמשתנה לנו,
מביאה איתה סטרס ותחשות מעיקות.
המיינדפולנס עבורי היא שליחות ודרך חיים ובמיוחד בימים אלו, של תקופת הקורונה, אני כאן לעזור. בשיחות ועידה בזום, או בכל אפליקציה אחרת.
 
דילוג לתוכן